Have a question? Give us a call: +86 31185028822

Postponimentu di l'APPPO 2020

A causa di l'impattu di COVID-19, u cumitatu d'urganizazione di APPPEXPO avia decisu di posponà l'APPPO 2020 Shanghai.Eccu l'infurmazioni da www.apppexpo.com.

Cari tutti l'espositori è i visitatori,

Oghje, noi, u cumitatu d'urganizazione di APPPEXPO, annunziate cun fiducia chì Shanghai APPPEXPO serà programatu à NECC da u 21 à u 24 di lugliu di u 2020 è avemu da piglià l'iniziu per purtà un fiera di cummerciale efficace cù una guaranzia piena di sicurezza à tutti i cumpagni trà l'industria di publicità, segni, stampa è imballaggio.

APPPEXPO 2020 Shanghai

A 28th Shanghai Int'l Ad & Sign Technology and Equipment Exhibition

Shanghai Int'l Digital Textile Printing Expo

Shanghai Int' l Express Printing & Graphic Expo

Shanghai Int'l Lighting Expo

Shanghai Int'l Creative Design Print Top Products Exhibition

Dopu avè rinviatu à tene u spettaculu secondu e pulitiche pertinenti di u guvernu, avemu ripigliatu a preparazione per a mostra è avemu statu in stretta cumunicazione cù u dipartimentu cunnessu per rinfurzà. u serviziu per espositori è visitatori.

Avà ùn risparmiemu micca sforzu in a prumuzione di APPPEXPO per assicurà chì i cumpratori è i visitatori prufessiunali cunnoscenu l'ultime aghjurnamenti di u spettaculu.Intantu, lanciamu una seria di attività: in linea è Mini Programma di APPPEXPO, Zona di Display Speciale per l'Espositori, u newsletter chjamatu APPPEXPO à u Mercatu Locale è VIP Business Match.

Inoltre, pruveremu u nostru megliu per facilità l'espositori bè per assicurà a so participazione è portà i visitatori una bona sperienza di visita.U lugliu caldu micca solu significa u sole splendente, ma mostra ancu i nostri menti appassiunati di ricustruisce interessu è momentum.

Cù i sforzi cumuni di u guvernu è u populu cinese, "Covid-19" hè statu efficacemente soppresso di pocu tempu, ogni tipu d'imprese à tutti i livelli sò riavviate u travagliu è a produzzione per affruntà a ricuperazione ecunomica è cresce. sottile a fase successiva.Cina hà avutu un grande successu in a fase iniziale di prevenzione è cuntrollu di l'epidemie, cum'è Tan Desai, chì hè u direttore generale, hà dettu in un discorsu toccante u 24 di ferraghju, "avemu da perde solu;pudemu vince cù tutti i nostri cori!"

U successu di l'APPPEXPO durante u 21-24 di lugliu ùn pò esse senza voi, quellu chì hè di tuttu u mondu.

Sinceramente vostru,

u cumitatu urganizatore di APPPEXPO

 

 


Tempu di post: 12-May-2020