Have a question? Give us a call: +86 31185028822

Postponimentu di drupa

A causa di l'impattu di COVID-19, Messe Düsseldorf GmbH avia decisu di posponà a drupa da u 20 à u 30 d'aprile 2021. Eccu l'infurmazioni da www.drupa.com.

Messe Düsseldorf GmbH hà rinviatu drupa à u 20 à u 30 d'aprile 2021.

Fendu cusì, Messe Düsseldorf seguita a raccomandazione di a squadra di gestione di a crisa di u Guvernu Federale Tedesco per piglià in contu i principii di l'Istitutu Robert Koch quandu valutà u risicu di avvenimenti maiò.Basatu nantu à sta raccomandazione è u recente aumentu significativu di u numeru di persone infettate cù u novu virus corona (SARS-CoV-2), cumpresa in Europa, Messe Düsseldorf hà rivalutatu a situazione.Inoltre, ci hè a regula generale emessa da a cità di Düsseldorf l'11 di marzu di u 2020, in quale l'avvenimenti maiò cù più di 1,000 participanti presenti à u stessu tempu sò generalmente pruibiti, è ancu e linee guida federali è statali nantu à a restrizione di i social. cuntatti da u 22 di marzu di u 2020.

"A decisione hè stata presa in stretta cunsultazione cù i nostri cunsiglii consultivi è l'associazioni di sponsorizazioni", enfatiza Werner M. Dornscheidt, presidente di u Cunsigliu di Gestione di Messe Düsseldorf GmbH.Riflette ancu i desideri di l'industrii individuali: "Cum'è u so cumpagnu, facemu oghje tuttu ciò chì hè in u nostru putere per riduce e perdite ecunomiche subite da i nostri espositori".

2020 hè un annu cù una situazione complicata.In tuttu u mondu, cumpresu Prime Sign, stanu affruntendu un ambiente domesticu è internaziunale sfidau di un tipu raramente vistu in parechji anni.L'ecunumia mundiale hè sottu una nova pressione discendente.Ancu se parechje mostre sò annullate, Prime Sign ùn ferma mai di purtà idee novi è di sviluppà novi materiali.Per piacè visitate u nostru situ web per truvà novi prudutti è idee.Speremu chì a situazione mundiale sarà megliu prestu.


Tempu di post: 12-May-2020