Have a question? Give us a call: +86 31185028822

Felice ghjornu di i zitelli - Prime Sign Design di sala di ghjocu per i zitelli

Oghje hè u ghjornu internaziunale di i zitelli.Prime Sign sarà cun voi per creà un spaziu culurita, divertente è creativa per i vostri figlioli.

 

1. Gesso magneticu neru / verde

Lavagna

 

Questa hè una pellicola non adesiva di alta qualità cù capacità di lavagna / greenboard.Havi un supportu magneticu sottile chì facilita u trasportu in ogni locu è faciule da appiccà à qualsiasi partizione d'acciaio o superficia di muru magneticu in uffizii o scole.

Features: Facile à stallà, faciuli à sguassà, faciuli à caccià.Estremamente portable.

Greenboard

 

2.Film di scrittura bianca cancellabile

U filmu di scrittura bianca borrabile hè un film di poliester biancu lucido cù capacità di lavagna bianca.A so custruzzione dà stu pruduttu a funzione unica chì i testi è i disegni, scritti cù marcatori di lavagna à l'acqua, ponu esse facilmente eliminati.A so superficia alta lucida permette una scrittura liscia.Grazie à a so magrezza è u pesu ligeru, maximizeghja u spaziu attivu di a sala di riunioni in paragunà cù lavagna tradiziunale è schermi cù gammi.U so usu hè ristrettu à l'applicazioni interni nantu à i pannelli piani.

Lavagna bianca

 

3.Soluzione Multi-Memoboard

 我的图片

Hè una pellicola ferrosa autoadesiva stampabile flessibile è ligera cù una pellicola di scrittura chjara e cancellabile.Cù una basa ferrosa, pudete aghjunghje qualsiasi accessori magnetichi, stampe è marcatori.Pudete ancu stampà alcune foto, grafici è logò cum'è sfondate, à u stessu tempu hè cù capacità di lavagna bianca, facendu un pruduttu persunalizatu per l'usu in casa, a scola, i ristoranti, i magazzini è l'uffizii.

 Memoboard 

 

4.Film Magnetic Printable

 

A film stampabile magneticu hè un film basatu in poliester magneticu faciule d'utilizà chì pò esse installatu facilmente è rapidamente da un persunale senza furmazione.Pò esse appiicatu à quasi ogni superficia basata in l'acciaio per risponde à e richieste di gràfiche cambiante.

Soluzione di signu magneticu

 

plfacilità sentite liberu di cuntattate cù Prime Sign per più dettagli.È accogliemu e vostre idee novi in ​​ogni mumentu.

 

 

 

 

 

 

 

 


Tempu di pubblicazione: 01-06-2021